Subaru Impreza
3 posters
Sivu 1 / 1
note- Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 04.09.2006
Vs: Subaru Impreza
Edessä kaikkien ilimanottoaukkojen reunat suttasia ja/tai sahalaitasia. Sivu helma vähän outo, ekaks näyttää et olis hienosti tehty metallin kiilto mut sitten se onki vaa suttanen "läjä" !? Muuten on kyl hieno suparu
Mikki@- Viestien lukumäärä : 65
Registration date : 05.09.2006
otit vissii hernee nenää siitä mitä sanoin sulle?Mikki@ kirjoitti:Edessä kaikkien ilimanottoaukkojen reunat suttasia ja/tai sahalaitasia. Sivu helma vähän outo, ekaks näyttää et olis hienosti tehty metallin kiilto mut sitten se onki vaa suttanen "läjä" !? Muuten on kyl hieno suparu
No en ottanu. Sehä oli vaa aikas selkeä totuus mun autosta Tein siihe muute päivityksen (taas)
Ok Kiitos kommenteista lisää voi laittaaMikki@ kirjoitti:No en ottanu. Sehä oli vaa aikas selkeä totuus mun autosta Tein siihe muute päivityksen (taas)
on muuten toisesta v-tuning autosta nuo vanteet. eli joko vaihdat ne tai tää poistetaan kisasta.
MBT- Admin
- Viestien lukumäärä : 81
Ikä : 35
vaihan ne ku kerkeen.. oli täydelliset vanteet
No voi (piip) (piip). Noi olis ollu nii huippu vanteet tähän . Koeta ainaki ettiä saman tyyliset
on ne kyllä pirun nätit. mitä nopeemmin vaihdat sen parempi, että muut ei ala aukoon.
MBT- Admin
- Viestien lukumäärä : 81
Ikä : 35
KATTOKAA PÄIVITYS YLHÄÄLTÄ ja huom, tää oli mun EKA taustanvaihto johon tein itte varjon
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa